2011. február 20., vasárnap

Pápa – harmadik kör


13. GCOCD
A munka tud fárasztó lenni. Ma is így történt. Agyilag lefáradva eldöntöttem, hogy egy ládával lepem meg magam a munkahelyhez közel. Kiválasztottam a megfelelő helyet, de közben a kollegák meglátták a monitoromon a geocaching honlapot, és rögtön lecsaptak rá, hogy ők is jönnek. Újdonsült csapattagokkal a nyakamban vágtunk neki a láda felkutatásának. Bepattantunk az autóba, és elindultunk feleresni a helyet. A leírásból kikderült, hogy itt egy rendház is van a környéken. Eddig erről nem is hallottunk. Még a Pápaiak közül sem mindenki tudta. Elhaladván a lovarda mellett, mert ez is van errefelé, elértük a rendház területét. Leparkoltuk a kocsit, majd keresni kezdtük a ládát. Egy kicsit melléütöttük a koordinátát, de erre csak fél óra keresgélés után jöttünk rá, mikor már minden egyes fa és bokor tövét átnéztük sikertelenül. A megadott új koordináták persze pár száz méterrel arrébb mutattak. Elsétálva a megadott helyhez ért bennünket a meglepetés. Kiderült, hogy amit megtaláltunk, mint rendház, az tulajdonképpen idősek otthona. A rend valódi háza pedig itt állt előttünk. Először furcsállottuk is, hogy a „rendház”  nagyon hasonlított egy teljesen normális lakóépületre, de mivel annyi féle vallás, rend létezik, gondoltuk ez is valami olyan, amiről  eddig még nem hallottunk, és nem feltűnősködnek, hanem teljesen étköznapi módon élnek. Most, hogy megtaláltuk az igazit, és a koordináták is egyre közelebb mutatták a ládát, egyre bizakodóbbak lettünk. Sikerült az ösvényt is meglelnünk, melyet az előttünk erre járt kesserek hagytak. Követve a kitaposott utat és a kis nyilat a gépen megtaláltuk a rejtek környékét. Rövid keresés után a láda is meglett. Sikeresen log-oltunk, majd visszasétálva a kocsihoz elindultunk Pápára... (2009.03.31 17:07)


14. GCPAMU
Visszatérve a városba, ahol a kocsimat hagytam, jött az ötlet, hogy még gyerek az idő, keressük meg Pápához köthető utolsó ládánkat, egy multit, mely végigvezet a városon. 3 vitruális pontot kell felkeresni. Sikeresen parkoltam a főtéren, és innen indultam a pápai sétára. A pontok relatív messze voltak egymástól, de nem tántorított el ez sem. A pontokat a megadott sorrendben sikerült begyűjtenem, és miközben szépen esteledett kerültem közelebb a ládához. A park nagyon szép, de sajnos ezt mások is így gondolhatták, mert mindenki a parkban sétált. Persze a láda a park egy pontján van elhelyezve, amit ilyenesetben megközeliteni észrevétlenül nagyon nehéz. Sokáig vártam a megfelelő pillanatra, és ekkor ért a meglepetés. Beugorván a bokorba egy 9.8-as cukaharával, nem találtam mást, csak 1 törött dobozt, és egy-két árulkodó nyomot, hogy kirabolták. Így sajnos a jelszót sem sikerült teljes egészében megszereznem. Azonnal küldtem egy SMS-t a tulajnak, aki megköszönte, és megadta a jelszó hiányzó darabját is. Így a találat érvényes lett. Kocsiba ültem és hazaindultam. Kicsi már biztosan végzett... (2009.03.31 18:18)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése