2011. február 15., kedd

Az első vadászat

1. GCGYPE
Hoppá. Úgy tűnik elcsesztem a lépést, mert parkolni alig lehetett az Egyetemnél. Sikerült félig füvön, félig az úton megállnom, közel a töltéshez. Mindenféle hangok szűrődtek ki már kora délután a főiskolások által annyira gyakran látogatott tanszékének mélyéről. Valami nagyon izgalmas előadás lehetett odabent, mert a "hallgatóság" erőteljes bekiabálásokkal kommentálta a dolgokat. Elhaladva ezen műtárgy mellett, a tettek mezejére léptem. Zsebemből alig előhúzva a GPS-t lopva rápillantottam, merre is kell menjek. Lopva, mert nagyon kezdőként még a gyanút is el szerettem volna kerülni, hogy én ládát vadászom. Ha valaki észrevette volna, biztosan letagadom. Nehogy már valami jöttment azt gondolja, hogy teljesen meghibbantam, és nem létező dolgok után kutatok mindenféle mágikus eszközökkel. Suhanósan, mint aki csak véletlenül sétál arra, a töltésen át a játszótér felé vettem az irányt. Engedelmeskedve a parancsnak, követtem a GPS kis nyilacskáját.
Jól működik ez az Outdoor software ezen a kütyün. Picit nehézkes volt beletanulnom, de a végén csak kiderült hova is kell menjek. Lassan elértem az erdő rejtettebb zugait is, ahol mit ád Isten élvezhettem a tavaszi napsütés előnyeit. Ezen előnyök közé tartozott a fény, a meleg és az a kibaszott nagy sár is melybe sikerült bekevernem magam. Mondanom sem kell, hogy a dagonyázás ehhez képest pancsikolás. Csak vadász ne jöjjön... és nézzen disznónak. Kikeverdvén sikerült szép nagy kört tennem a láda rejteke körül, mert a GPS olyan szépen vezett az úton, és én annyi, de annyi tapasztalattal rendelkeztem ekkor, hogy hittem neki. Na amikor nem gondolkodol, csak követed a gépet, akkor lehet nagyot hibázni. Azt a dzsindást ahol át kellett keljek a láda felé a Conta Mana-i dzsungelhez tudnám hasonlítani. Igaz nem jártam ott sem, kb. ilyen lehetett.
Sikerült. 30 perc körbenjárkálás után, semmit sem elsietve elértem a láda vélhető helyéhez. Persze a nem sietés nem rajtam múlott. Segített benne frissen szerzett kütyüm is. Hozzánemértésem kitartással párosult, mikor meg akartam közeliteni a ládát, és csak idővel sikerült ráeszmélnem, hogy a vevő pontatlansága a fő oka a megnemtalálásnak.
Kemény agyi munkával kiküszöbölve ezt a gondot, sikerült is megtalálnom. Fa. Jó nagy. Tövében pedig elbújtatva, kövekkel és faágakkal letakarva ott pihent a kincs. Az első ládám. Háromszor körülnézve, a legkisebb zajra is érzékenyen, nehogy valaki megpillantson, izgatottan nyitottam ki, néztem át és zártam be. Visszarejtés. Kétszer megnézve, hogy megfelel-e. Megvan. Elvesztettem a szüzességem. És mindezt a a Püspök-erdőben. Tudom, mások is elvesztették már itt, de az nem a Geocache közben volt. J
Indulás tovább. Bakker a jelszó. Na azt elfelejtettem. Hiába... A nagy rutin... Vissza minden. Kikapar, kinyit, jelszó leír. Visszarejt. Na, most már tényleg rendben vagyok. Hopp, az időpont, na azt is gyorsan melléírom
Na kipipálva minden. Indulás a kocsihoz. (2009.03.01 14:57)

2. GCNACS
A környéken folytattam a garázdálkodást. Kismegyer. Egyszer itt állítólag csata volt. Ennek állítottak emlékművet. Szép, magas, és el van rejtve rajta 1 jelszó valahol. Nosza keressük meg. Szerencsére a kód megvan hozzá. Megkerestem. Második ládám esetében már tényleg rutinos kesselő révén sikerül elsőre feljegyeznem a szükséges dolgokat. Jelszó, időpont. Minden megvan. Yo kocsiba be. Mai napra rendelt 3. ládám felé veszem az utat. (2009.03.01 16:16)

3. GCBEZE
Bezerédj-kastély. A harmadik rejtés a geocache aktivitás eső multiládája. Bár az első pont magasan a hegy tetején található, egy torony közelében, nincs félelem, felcaplatok a dombra. Szép a kilátás a falura a dombról. Csinálok gyorsan egy-két képet, majd megkeresem a ládát. Könnyű találat, és tapasztalt kesser lévén, már gyorsan nyomom a log-ot és a jelszó+időpont rögzítését. Visszaséta a kocsihoz. Közben megugat 1 szépnagy kutya is, jelezvén, hogy tilosban járok. Ja persze. Igaza lehet, mert nem találtam elsőre utat felfelé, igy átvágtam valami magánterületen. Szerencsére a kutya kerítésen belül volt, így nyugodtan háborítottam birtokot. A kocsihoz érve célba vettem a 2. pontot. Ez valamivel lejjebb a faluban található. Egy kopjafa, és a rajta található egyik felirat adja meg a jelszó második részét. Esteledik. Gyorsan begyűjtöm ezt a részt is, ezzel teljes a nap. A terv sikerült. (2009.03.01 16:57)
Hazafelé vettem az irányt. Elégedetten pöffeszkedtem az ülésben. Sikerült 1 tervem.
Otthon széles vigyorral az arcon ültem le a gép elé, hogy azonnal regisztráljam a találatokat. 10 perc alatt kész is voltam.
Hivatalosan is kesser lettem!

4. GCfenn
Persze este még nézegettem a geocache.hu-t, igy találtam meg a 4. ládámat, egy netcache-t. Földünk a magasból c. pesti kiállítás elektronikus utórezgése volt ez a pont. A kiállítás után vált virtuálissá, és ennek kapcsán eszméletlenül szép képeket ismertem meg a Föld különböző tájairól. Sikerült is log-olnom ezt a pontot, így már 4 ládával büszkélkedtem. Elsőre nem is rossz. (2009.03.01 20:58)
Még,még,mééég..... Az összeset akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése