2011. február 13., vasárnap

A kezdetek

    Ja, hogy miért kezdtem el? Mert alapvetően természetbarát vagyok, és szeretek kirándulni, túrázni. És mivel egy szerencsés "baleset" során hallottam is róla, gondoltam egyszer kipróbálom. Persze minden úgy kezdődik, hogy végy egy GPS-t. Na nekem nem is kellett több, vettem egyet. Magyar lévén, magyar fejlesztést. Persze nem elsősorban erre a célra, hanem autós navigációra, de körültekintően úgy választottam meg, hogy túrázásra is alkalmas legyen. Ezután kipróbáltam.
   Egy-két sikeres regisztráció után, mellyel a GPS-t tettem működővé és a legfrissebb tartalmak eléréshez alkalmassá ideje volt elkészíteni egy log-ot a geocahing.hu-n. Ez is könnyen ment. Gondoltam itt aztán nincs semmi ami megállításra kényszeríthetne. Semmi sem fog utamba állni míg az első ládámat megtalálom.
Megszerezvén a turistautak.hu-ról a térképet, kinyomtatva a kiszemelt ládákat, már készen is álltam életem első ládájának megkeresésére, elejtésére.
Túra cipő fel, kocsi indít, célpont koordinátái beütve, gáz.... és el kezdődött... az egész egy szép márciusi napon.

Volt ez vala 2009-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése