2011. február 20., vasárnap

Kul-Túra

11. GCRADN
Hétvégi kirándulás gyanánt egy kis kulturális művelődést szemeltem ki erre a napra. Itthon voltam Győrben, így most Kicsi és Ottó nem tartottak velem. Az idő kellemesen tavaszias volt, így a választott abdai kör nem tűnt különösebben nehéznek. Gyorsan megérkeztem Abda határában lévő emlékhelyhez, ahol Radnóti Miklós lelte halálát. A történetét mindenki ismeri, így nem írom le sokadszorra.



Az emlékmű rendben tartott, virágokkal díszített. Látni, hogy időről időre valaki gondját viseli. A rejtés nem is annyira a kalandról és keresésről, mint inkább a megemlékezésről szól. Maga a  sír már egy picit beljebb a töltés mentén található. Szép síremlék látható ezen a helyen. És persze padok a pihenni/emlékezni vágyóknak. Rövid elmélkedés után megkeresem az itt elrejtett 2. részletet, majd hagyom pihenni és továbbállok. A láda nincs messze ettől a helytől, így a keresés sem tart tovább 5 percnél. Most már mind a három részlet megvan. Nyugodjon békében! (2009.03.21 13:42)

12. GCHIDF
Az emlékmű után egy másik közeli ládát kerestem meg. Ez sem a nehézségről szólt, hanem hasonlóan az előző ládához, inkább kulturális jellegű. A hídfőnél található rögtön 1 emlékmű, Rákóczi emlékére. Továbbhaladva a kápolnához jutottam, ahol a leírás szerint a láda található. Kellemes hely, és a láda is könnyen megvan. ez egy könnyű nap. Volt. (2009.03.21 17:07)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése