2011. március 18., péntek

Vizsolyi Bibilia

36. GCVIBI
Ha lehet csalni akkor meg kell próbálni, hogy működik-e. No ezt tettem a vizsolyi bibliával kapcsolatban. A neten virtuálisnak jelölt ponthoz a jelszó egy bizonyos szó volt, amit ott a helyszínen kellett volna megkeresni. Én rákerestem az interneten, és kb. tíz perc múlva már ki is próbáltam nem is kevés sikerrel. A regisztrálás sikerült. Megtaláltnak bennne hagytam a listámban, de megígértem magamnak, hogy becsületből és érdeklődésből is fel fogom keresni a vizsolyi bibliát. A könyvet Károlyi Gáspár esperes fordította le magyar nyelvre. Eddig csak latin nyelven volt olvasható. A fordítás kb. 3 évet vett igénybe, és úgy 1586 körül fejezték be. A vizsolyi eredeti példány megtekinthető a helyi templomban. Majd megyek...
Így sikerült első Net-cachemet is begyűjtenem. (2009.08.29)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése