2011. március 13., vasárnap

Teveli tó

32. GCTto
Megvan! Az ötlet. Valahogy megfogant. Hogy meló után menjek ládázni. Nem is rossz. El is terveztem. Elmeséltem ezt M. Lackó kollégámnak is. Ő kíváncsivá lett, hogy mi is ez a játék. Így hát meghívtam, hogy csatlakozzon. Meló után megálltunk náluk, hogy barátnőjét is felvegyük, majd továbbindultunk a tó felé. Ők ismerősek erre felé és nem is gondolták volna, hogy láda van a közelükben mikor pecáznak vagy fürdenek. Nosza rávettem őket, hogy kísérjenek el. A kocsival ameddig mertünk bementünk, majd egy alkalmasnak tűnő helyen leparkoltunk és elindultunk a kütyüt követve. Nyár lévén rövid ruházatot viseltünk, de ez később megbosszulta magát. Picit sűrű volt az aljnövényzet, mozdulatlan a levegő és legalább 34 fok délután. Megizzadtunk mire átverekedtük magunkat a tüskés vadmálnán. Mert persze mi más lett volna a rejtek körül ha nem tüskés vadmálna. Ahol lehet összekarmolt, belénk akadt, és húzott. Jó pár sebet szereztünk, mire eredményt tudtunk felmutatni. De meglett. Elmeséltem nekik, hogy is működik a regisztrálás és mi a lényege, majd visszarejtettük a ládát, és megpróbáltunk a lehető legkevesebb málnabokor irányába visszatérni a kocsihoz. Üdv. L. (2009.07.15 17:20)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése