2011. március 18., péntek

Mozgósos

35. GCIzgi
Sosem vadásztam még mozgó célpontra. Eddig minden esetben fix helyre mentem, de most egy olyan érdekes helyzet állt elő, hogy mozgó láda került a közelembe. ez izgalmas, mert sosem tudod mikor áll odébb és maradsz hoppon. Ez főleg akkor kitolás, ha nem könnyen megközelíthető helyre tették és szenvedni kell érte, hogy odajuss. Nos ez a láda a győrújbaráti pincesor végében volt elrejtve. Kocsival felmentem az út végéig, ahol a pincék mellett egy szép, gondozott réten leparkoltam, és bevetettem magam a sűrűbe. Kerültem a helyet ahova a GPS mutatott jobbról, balról, de sehol sem találtam bejáratot, így bevetettem magam. Ami pókháló volt az mind arra volt kifeszítve amerre át tudtam verekedni magam a sűrűn. Sikerült is beverekednem magam sűrű bokor közepéig, ahol megleltem a kis mozgékonyt. Örömködtem, hogy senki nem vitte még el, így magamévá tehettem. Gyorsan regisztráltam és visszarejtettem. Gondolkodtam azon is, hogy továbbviszem, és csak „bocsi” cetlit hagyok az utánam érkezőknek, de aztán meggondoltam magam, mert nem volt időm jó helyet kigondolni a szabályoknak megfelelően. Így aztán egy találattal gazdagabban és elégedetten indultam hazafelé. (2009.07.24 12:50)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése